Punu Posté 3 janvier 2005 Signaler Posté 3 janvier 2005 Je viens de recevoir un e-mail de Paypal (adresse : service@paypal.com), intitulé "PayPal Account Security Measures" et disant : Citation Dear …We recently noticed one or more attempts to log in to your PayPal account from a different IP address. If you recently accessed your account while traveling, the unusual log in attempts may have been initiated by you. However, if you did not initiate the log ins, please visit PayPal as soon as possible to check-up your account information: http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_login-run Changing your account is a security measure that will ensure that you are the only person with access to the account. Thanks for your patience as we work together to protect your account. Sincerely, PayPal —————————————————————- Please do not reply to this e-mail. Mail sent to this address cannot be answered. For assistance, log in to your PayPal account and choose the "Help" link in the header of any page. PayPal Email ID PP994 Le seul problème, c'est que je n'ai aucun compte Paypal et n'ai jamais utilisé ce système ! Faites donc très attention si vous le recevez : ne cliquez surtout pas sur lien pour remplir les cases.
slak Posté 3 janvier 2005 Signaler Posté 3 janvier 2005 Merci pour l'info, surtout que pour une fois, c'est pas trop mal fait. J'aurais pu tomber dans le panneau
joe Posté 6 janvier 2005 Signaler Posté 6 janvier 2005 Je confirme ! … 'ai recu le meme mail sur dans ma boite hotmail (inbox, meme pas les spams !) et si cela n'avait pas ete le fait que je n'ai pas de compte paypal, le professionalisme du mail aurait pu etre credible ! Watch out …
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.