Aller au contenu

Uncomfortable Plot Summaries

José

Messages recommandés

Posté

??? : A politician asks a Jewish rapist to kill him.

??? (film): An impressionable little girl lies, provoking the death of her sister’s fiancé and personal celebrity

Atonement ?

Posté

??: political correctness makes a couple of white people accept a coloured man as their son-in-law even though they don't like him.

??: a retard runs to stupid endeavours, is saved of bankruptcy by a disabled veteran, becomes rich out of pure luck.

??: a coast guard increases CO2 level and fishes an endangered species to sustain tourism in his community.

Posté
??: a retard runs to stupid endeavours, is saved of bankruptcy by a disabled veteran, becomes rich out of pure luck.

Facile Forest Gump

Posté
ET ? Harry and the Andersons

Non. C'est un grand classique du political correct. Tu es sans doute trop jeune pour le connaître.

ET: an alien ruins an all-American family with outrageous phone bills.

Posté
Non. C'est un grand classique du political correct. Tu es sans doute trop jeune pour le connaître.

J'ai vire mes reponses car j'avais pas vu Son-in-law, evidemment mes idees collent pas.

EDIT: To kill a mockingbird ?

Posté
??? : An islamist kidnaps a guy from the Blue Man Group.

Rabbi Jacob, facile.

Posté

ET: an alien ruins an all-American family with outrageous phone bills.

E.T !

Et j'ai cru voir Jaws aussi.

Posté
J'ai vire mes reponses car j'avais pas vu Son-in-law, evidemment mes idees collent pas.

EDIT: To kill a mockingbird ?

Non, mais c'est proche. En fait, c'est: "Guess who's coming for dinner tonight?"

Posté
Non. :icon_up:

?

985080966_small.jpg

Non, mais c'est proche. En fait, c'est: "Guess who's coming for dinner tonight?"

Ah j'aurai pas trouve en effet

Posté
?

Oui, on peut penser à ça. Mais c'est autre chose.

Indice :

Dessin animé.

Posté
??? : British aristocrats try to steal French property.

Jeanne d'Arc ?

Sinon, Johnny English aurait convenu pour "French aristocrat tries to steal British property". :icon_up:

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...